sclptr_

Wirtualna _ rzeźba _ miejska

Rzeźba powstała z inspiracji pracami Hernana Diaz Alonso – wirtualnego architekta-rzeźbiarza, tworzącego z rozmachem organiczno-futurystyczne kształty, pochłaniające tkankę miejską. Tym razem my wcieliliśmy się w wirtualnych rzeźbiarzy. Stworzyliśmy przy pomocy programów komputerowych do modelowania trójwymiarowego (Autodesk Maya) autorską instalację artystyczną, którą wirtualnie osadziliśmyw konkretnej, specjalnie wybranej przestrzeni miejskiej. Wirtualne rzeźbiarstwo pozwala całkowicie oderwać się od grawitacji i nie dbać o właściwości wytrzymałościowe materiałów. Wreszcie granicą twórczości artysty może stać się jedynie jego wyobraźnia. Działając na zasadzie kontrastów, zdecydowaliśmy, że dla zwartej zabudowy śródmiejskiej o bryłowatym charakterze, najlepsza będzie abstrakcyjna forma organiczna. Rzeźba sama zaczęła żyć własnym życiem w trakcie procesu tworzenia, podobnie jak formy Arpa czy Moore'a. Rzeźbie, przyklejonej do popadającej w ruinę kamienicy, nadaliśmy materiały nawiązujące do ekskluzywnych, wywodzących się ze świata przyrody towarów (kość słoniowa, jedwab, błękitna nić jedwabnika).

Właśnie _ czekamy _ na _ kolejne _ wyzwanie.

Nie _ pozwól _ nam _ się _ nudzić.

Skontaktuj _ się _ z _ nami.